Wij delen het Evangelie (de blijde boodschap) graag met onze mede-inwoners van Houten, het liefst via persoonlijke contacten. We ontmoeten u graag!

We willen u hartelijke uitnodigen voor onderstaande activiteiten vanuit onze gemeente:

Planten & boeken en gesprek

Iedere vrijdagmorgen

Voor een kop koffie en een goed gesprek.

Koffieochtenden

Op woensdag periodiek

Zin in een kop koffie en een gezellig praatje? Welkom!

Bijbelcursus

In een groep of individueel

Bent u nieuwsgierig naar onze oriëntatiecursus over de Bijbel of wilt u misschien informatie over de gespreksgroep ‘Praten over God’?

Meer informatie

De Eskol-kerk ziet u aan de linkerkant als u de Molenzoom inrijdt. Er zijn ca. 600 mensen lid van deze kerk. U bent ook welkom in onze kerkdiensten.

Iedere zondag

De kerkdiensten in de Eskol-kerk vinden in de regel plaats op zondag om 10:00 uur en 17:00 uur.

Klik hier om het actuele rooster te bekijken.

U kunt live meekijken via onze beelduitzending.

Houd onze website in de gaten voor periodieke activiteiten zoals bijv. de jaarlijkse Volkskerstzang.

LOCATIE ESKOL-KERK

Adres: Poldermolen 1, 3994 DD Houten