Wat is de Bijbel?

De Bijbel is het meest gelezen boek ter wereld. Het is een boek vol levenswijsheid. Het gaat over de zin van ons bestaan, het doel van ons leven, en over leven na de dood. Alle denkbare levensvragen komen erin aan de orde. En er zijn ook antwoorden in de Bijbel te vinden. Miljoenen mensen over de hele wereld zijn door het lezen van de Bijbel geboeid en getroost.

Waarom de Bijbel lezen?

De Bijbel is zo bijzonder omdat dit het Woord van God is. Hiermee heeft God een Boodschap voor iedereen. Misschien ben jij nog onbekend met het geloof en de kerk? En ben je benieuwd waar het in de Bijbel over gaat? Dan kun je deze zelf gaan lezen.

Je kunt bij ons een gratis Bijbel aanvragen. Als je het formulier hieronder invult kunnen we een exemplaar bij je bezorgen. Dit bieden wij aan voor iedereen in de regio Houten. Kom je uit een andere regio, laat je gegevens achter dan kunnen we je in contact brengen met een gemeente in jouw omgeving. Wil je eerst iemand spreken? Stuur dan gerust een bericht via het contactformulier.

* Welke Bijbel wil je graag ontvangen?(Vereist)
Naam(Vereist)
Adres(Vereist)

Privacy policy(Vereist)

* De citybible is een eenvoudig exemplaar om mee te beginnen. Hierin staan de belangrijkste gedeelten uit de Bijbel. Standaard delen we deze uit voor een eerste kennismaking. We kunnen deze kosteloos aan je toezenden.

Wil je een studie- of vervolgbijbel ontvangen? Dan is dat ook mogelijk en kunnen we je vooraf adviseren. We zullen daarvoor contact met je opnemen.